Brev:
Vitaminpiller til børn
2. januar 2024
Alder:
15 mdr.
Vitaminpiller til børn
Kære Helen
Godt nytår :)
Jeg har lige et par korte spørgsmål i dag.
Vil du anbefale, at jeg giver vores dreng en multivitaminpille dagligt? Han er nu 15 måneder, er rigtig god til at tygge, og jeg tænker, at det kan være en måde at sikre ham lidt ekstra vitaminer ud over d-vitamin, som vi giver ham dagligt. Og hvis vitaminpiller er en god idé, hvad skal jeg så kikke efter?
På forhånd tak for dit svar :)
Kærlig hilsen
mor